tanitim@esenyurt.edu.tr 444 9 123

Hizmetlerimiz

  • Rektörlük ve Genel Sekreterliğin yazışmalarını yürütmek,
  • Üniversitemiz idari birimleri ile ilgili bilgilerin Elektronik Kamu Bilgi Yönetim Sistemi’ne (KAYSİS) işlenmesinin sağlanması ve idari birimlerimize ait yazışma kodlarının oluşturulması,
  • Üniversitemiz Mütevelli Heyet, Senato, Üniversite Yönetim Kurulu kararlarının yazılması ve korunması,
  • Üniversitelerarası Kurul doçentlik işlemlerinin yapılması
  • YÖK denetimleri ile ilgili tüm işlemlerin yapılması,
  • Üniversitemizde kurulan komisyonların kararlarının yazılması ve yazışmaların saklanması,
  • Resmi yazışmalardan kaynaklanan hizmet akışlarının verimli,düzenli ve uyumlu çalışmasını sağlamak,
  • Üniversiteye gelen evrakın, “Evrak Kabulüne” karar vermek veya kabulüne olur almak,
  • Üniversitenin “Merkezi Evrak Birimi” işlevini üstlenerek;
  • Dış posta hizmetleri, gelen – giden evrakların, kayıt, koruma,muhafaza ve arşivlemek,
  • İç posta hizmetleri, gelen – giden evrakların, kayıt, koruma, muhafaza ve arşivlemek,
  • Üniversite ve bağlı birimler arasında ( akademik- idari ) resmi yazışma kurallarının mevzuatına uygun olarak uygulanmasını, bilgi, belge alışverişini hızlı, sağlıklı ve güvenli bir biçimde yürütülmesini koordine etmek,
  • Yazışmalarda tekid’e düşmemek,
  • Dış ve İç posta hizmet alanlarında her türlü posta, yazı ve belgenin kayıtlarını günlük ve düzenli tutarak gereken emniyet ve güvenliği sağlamak,
  • Yazışma ve belgelerde; “Gizli”, “Çok Gizli”, “Kişiye Özel”,“Özel”, “Normal”, “İvedi (Acele)”, “Günlü” yazışma biçimlerinde öncelik sırasına göre, evraka gereken önem, koruma ve hassasiyetin gösterilmesini sağlamak,
  • İş ve hizmetlerimizi etkin, ekonomik, verimli ve hızlı yürütmek,
  • Üniversitemiz birimleri için yeni birim oluşturulmasına yönelik“İdari Birim Kodu” nun verilmesi, mevcut birim isim değişikliği ve silinecek birimlere yönelik işlemlerin yürütülmesini sağlamak,
  • Gelen-Giden evrakların sınıflandırılması, kayıtlanması, dosyalanması, arşivlenmesi,  yazışmaların yapılması, duyurulması vb.,
  • Üniversitedeki yazışmaların yürürlükteki mevzuatlara uygun olarak yapılmasını sağlamak,
  • Fakülteler/Yüksekokullar ve diğer akademik ve idari birimler arasında yazışma koordinasyonunu sağlamak,
  • Üniversitemiz birimlerindeki yazışmalarla ilgili yeni gelen personele yazışmalar konusunda bilgi aktarmak, birimimizce hazırlanan “Yazışma Sistemleri” ile ilgili sunum dosyasını ulaştırarak bilgilendirmek.